piątek, 24 marca 2017

We and books TAG


                                                                  Boungioro
Z tej strony nowy redaktor, czyli Miki. W dzisiejszej notce przygotowałem dla was tag o książkach! Zaczynajmy!

1. Lubisz czytać ?

Uwielbiam. Książki to dla mnie pewna odskocznia od świata realnego.

2. Wolisz czytać lektóry szkolne, czy wybierać je sobie sam?

Zdecydowanie sam. Mogę sam wybrać sobie książkę i dopasować pod siebie.

3. Jaka książka spodobała ci się najbardziej?

Gupikowo - Monika Kowaleczko Szumowska. Poznałem ją dwa lata temu. Jest super więc polecam ;)

4. Przy jakiej książce się wzruszyłeś/aś ??

Szerze powiem, że zapomniałem autora ale tytuł znam. Uwaga! jest to sekret więc napiszę to malutkim druczkiem
Pies Który Jeździł Koleją

5. Przy jakiej książce się uśmiałeś/aś ??

Przy książce Agnieszki Tyszki pt. Kawa dla kota. Jest to moja druga ulubiona książka ( polecam na zły dzień )

6. Wypożyczasz książki w bibliotece szkolnej?

Tak. Często tam bywam. Pani bibliotekarka z mojej szkoły zna moją babcię. Po prostu jestem tam mile widziany. 

7. Masz ulubionego autora książek?

Naprawdę nie mam. Od każdego po trochu.

8. Wolisz filmy na podstawie książek czy ich oryginalne zapisy?

Różnie. Jak czytałem Akademię Pana Kleksa to bardziej podobał mi się film niż książka np.

9. Masz w domu książki ?

Oczywiście że je mam !!! lol Tak mam dużo.

10. Wolisz książki z obrazkami czy bez?

Nie mam  tutaj zdania. Lubię takie i takie

To wszystko. Teraz czas na nominacje !!
Nominuję
- Całą załogę tego bloga
Pa Pa ;)

2 komentarze: