poniedziałek, 6 marca 2017

Przywitanie!



Witajcie! Tak jestem nową osobą na tym blogu.
Od razu powiem, że posty będą około 3-4 razy w tygodniu
Jeżeli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam do notki.
Zacznijmy!


Coś o mnie ❤
 Posiadam takie imię jak Karolina. Mam 12 lat. Urodziłam się 10.02.2005 r. Mój ulubiony zwierzak to kot. Bardzo lubię kolory takie jak: miętowy, pudrowy/pastelowy róż, biały, szary i czarny. Mam siostrę, która żyje 9 lat oraz jeszcze jedno rodzeństwo (nie wiem jakiej płci), które urodzi się w maju tego roku. Mam kanał na YouTube na, którym chcę nagrywać m.in. ,,Zagrajmy w MSP", ,,Piosenki pasujące do postaci", itp. Posiadam też dużo pomysłów dotyczących serii. Pierwszy odcinek powinien pojawić się w czwartek lub piątek i będzie to intro. Mieszkam w niewielkiej wsi w Wielkopolsce. Mam dużo znajomych w szkole. Przyjaciółek/przyjaciół mam aż 7! Tak, aż tyle (wszyscy są prawdziwi). Moim ulubionym przedmiotem w szkole to j.polski i j.angielski, czyli przedmioty humanistyczne. Nie lubię matematyki (chociaż kilka razy miałam 6!), ale jak są tematy interesujące, to wtedy jest ok.

Coś o blogowaniu ❤
Blogować zaczęłam na końcu stycznia/początku lutego. Obecnie piszę na blogu Igi i na tym. Z Basią poznałam się na wcześniej wspomnianej witrynie, dlatego piszę również tutaj. Uwielbiam to
od tamtej chwili. Na samym początku robiłam masę błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, jednak teraz, po kilku tygodniach jest ich bardzo mało. Tych pierwszych praktycznie już nie robię, lecz czasem zdaży się jakaś literówka, ale to rzadko. Przejdźmy teraz do interpunkcji. Z nią miałam największy problem, więc za wszelkie braki np. przecinków, przepraszam.

Coś o MSP ❤
Na naszej różowej gierce nazywam się KarolinaKociara, mam na niej 17 level. Jestem tam od marca 2015 roku (niedługo 2 lata! WOW!). Miałam chyba z tysiąc pięćset sto dziewięćset kont. Było ich naprawdę dużo. Miałam tylko trzy takie konta na, których miałam powyżej 10 level, jedno to które mam obecnie posiada 17, drugie Roki Rocki Rock369 12 poziom (koleżanka mi je zabrała) i jeszcze jedno, które było moim pierwszym kontem z 23 lvl i VIP'em dostałem je od takiej jednej osoby, którą poznałam na TFM i ta dziewczyna napisała, że oddaje konto za SMS do doładowania truskawek i ja wysłałam wiadomość i podałam jej. Wchodziłam na nie przez rok, lecz później zapomniałam hasła. Jedyne co pamiętam to iż dostałam je w 2012 roku i jej nazwa brzmiała jakoś Roki Rock, właśnie dlatego tak nazwałam tamto.
Niestety, ale kończę już tę notkę. Mam nadzieję, że Was zbytnio nie zanudziłam, cześć!

4 komentarze:

  1. Witaj w załodze!
    Post bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawię Ci niektóre powtórzenia, mam nadzieję, że się nie obrazisz.

      Usuń
    2. Dziękuję:) Nie no coś ty:D

      Usuń
  2. Jedna uwaga, która troszeczkę mnie denerwuje. Kończ zdanie kropka, a dopiero potem serduszko, ok? ;)

    OdpowiedzUsuń