środa, 22 marca 2017

Boungiorno!!!

Boungiorno!!!
Z tej strony oczywiście... Zaraz zaraz przecież nikt tak się nie wita?!
Jestem nowym redaktorem! No to co? Zaczynajmy!
Nazywam się Mikołaj mam tylko 11 lat, oraz 143 centymetry wzrostu, brązowe włosy i zielone oczy. Moje zainteresowania to: fotografia, muzyka, książki i blogi. Kiedyś był to też taniec, ale nieświadomie zrezygnowałem z tego. W moich pierwszych trzech latach spędzonych w szkole żaden chłopiec mnie nie lubił. Nie grałem w piłkę jak inni, tylko słuchałem muzyki i tańczyłem.  Na szczęście w 3 klasie znalazłem najlepszego przyjaciela z którym przyjaźnie się do dzisiaj. To dzięki niemu gram w MovieStarPlanet. Opowiem jak to było. Dokładnie 9 sierpnia 2016 poszedłem do Tymka (mojego przyjaciela) i zaproponował mi założenie konta na MSP. Ja wiedziałem o tej grze, ale myślałem że jest głupia. Jednak pod jego wpływem założyłem moje konto mikioo206 na którym gram do dzisiaj. Mam 14 poziom, i całkiem nieźle się trzymam. Najbardziej lubię robić filmy.
Moja historia z blogowaniem zaczęła się gdzieś w grudniu bądź listopadzie. Wtedy zainteresowałem się blogami. Pewnego dnia zauważyłem konkurs na redaktora na blogu Mondye. Zgłosiłem się, ale nie udało mi się. Minęły gdzieś 2-3 miesiące i zauważyłem konkurs na redaktora na blogu cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com. Udało mi się. Piszę tam aktualnie. Tworzę jeszcze własnego bloga bardziej o życiu prywatnym. To wszystko o blogowaniu i chyba koniec na dzisiaj. Przepraszam że nie ma loga, ale piszę z telefonu. I dziękuję Basi za szansę po moim tragicznym zgłoszeniu.
Pa pa ;)

6 komentarzy:

  1. Czy 4 wykrzykniki to nie trochę za dużo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawiłem wszystkie wykrzykniki.
    Piszę z konta na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę poprawiłam wszelkie błędy.
    Gratuluję dostania się na okres próbny po Twoim niby fatalnym zgłoszeniu.
    Przynajmniej było dosyć długie xDDD

    OdpowiedzUsuń