czwartek, 9 marca 2017

#1 Wiosenne Stylizacje


 Hejka, z tej strony Karolina. Przychodzę dzisiaj do Was z nową serią. Widziałam ten rodzaj posta na kilku blogach. Nazywa się "Wiosenne Stylizacje". W każdej notce będą dwie stylizacje, które będę oceniać i opisywać. Jakby co nie kopiuję nikogo, te looki są mojego pomysłu i autorstwa.
Zacznijmy!



1.



Stylizacja bardzo kojarzy mi się z wiosną. Od razu mi się ona spodobała. Moim zdaniem wszystko jest dopasowane kolorystycznie.
Lalka jest blondynką z różowymi pasemkami. Górna część fryzury jest spięta w kitkę, gumkę  "zasłoniono" włosami. Natomiast dolna jest rozpuszczona co daje nam efekt "dłuższych włosów". Zdobi ją wianek z różowymi kwiatami.
Ma różową krótką bluzkę z fioletowymi znakami azteckimi. Spódniczka ma lekko wysoki stan i jest ona z najnowszego motywu. Jej kolory są takie same jak w przypadku bluzki.
Ostatnią rzeczą są buty są zwykłe białe tenisówki.
Stylizacja kosztuje 2150 wirtualnych monet a zawiera 5 rzeczy. Według mnie jest to tanio. Ocena looku to 9/10, bo wszystko co jest mi się podoba i cena jest adekwatna do ilości ubrań.

2.


Kolejny jak i ostatni look. Szczerze? Nie podoba mi się. Nie wiem czy to kolorystyka czy cena. Kolor włosów to brązowy z szarymi pasemkami. Są związane w kitkę z wyciągniętymi po bokach kosmykami. Ich cena jest najwyższa w tej stylizacji.
MovieStar ma założoną sukienkę dwuczęściową. Na górze ma różowy biustonosz z siateczką (?), a dół jest zwykły fioletowy. 
Sandałki mają ten sam kolor co dół.
Całość kosztuje 1900 sc. Jest to drogo jak na trzy rzeczy. Podsumowując look niezbyt mi się podoba. Ocena to...5/10.

To na tyle w dzisiejszej notce.
Do zobaczenia!


4 komentarze: