piątek, 17 marca 2017

TAG: 10 ubrań

 
 Hejka, z tej strony Karolina. Nie wiedziałam co napisać, więc zobaczyłam, że na drugim blogu Iga nominowała mnie do tego Tagu. 
Zacznijmy!




1. Twoja ulubiona bluzka/sukienka?


Był to trudny wybór, bo prawie każdą bluzkę lubię. Jednak wybrałam ten kremowy top na ramiączkach.
Pasuje do wszystkiego - ciemnych spodni czy ołówkowej spódniczki. Jest po prostu uniwersalna.

2. Twoje/a ulubione spodnie/spódnica?


Spodni mam dużo, więc postanowiłam wybrać spódnicę. Koronkowa, biała, ołówkowa spódnica pięknie się prezentuje z jakimś koronkowym top'em.

3. Twoje ulubione buty?


Jeżeli chodzi o buty są to różowe creepersy. Noszę je najczęściej, bo pasują do wszystkiego.
Kiedyś był na nie wielki szał. Są tanie, bo kosztują 400 monet.

4. Twoje ulubione włosy?


Tak jak w przypadku butów pasują do wszystkiego (moim zdaniem). Rozpuszczone, lekko pofalowane. Włosy te noszę najczęściej. Niektóre założę raz i zaginą w zakątkach mojej garderoby.

5. Ulubiony dodatek?


Ulubiony mój dodatek to unikatowy tatuaż z syrenką. Jest minimalistyczny. Męczyłam się nad wybraniem jednego dodatku, bo mam ich sporo.

6. Ubranie, które z kimś Ci się kojarzy?


Tak, kolejny raz dodałam unikat. Kojarzy mi się on z TheDolly. Dlatego, że ta hackerka zawsze miała ją na sobie. Kiedyś była ona moją ulubioną sukienką, którą często nosiłam.

7. Ubranie, które kiedyś lubiłaś?


Kombinezon, który lubię do teraz, ale nie tak bardzo jak kiedyś. Często ostatnio go ubieram.
Fioletowy kolor idealnie pasuje do zielonych sznurków. 

8. Ubranie płci przeciwnej, które lubisz?


Dziewczyny chyba tych butów nie miały. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Są to niebiesko-białe superstary.

9. Ubranie, którego nie lubisz?


Nienawidzę tej naklejki. Jest jeszcze delfin, którego również nie lubię. Kiedyś kosztowało to 50 monet, teraz trzeba zapłacić aż 150! Dla mnie jest zdecydowanie za drogo.

10. Twoje ulubione ubranie z pierwszej strony TOP?


Ostatnio moje ulubione turkusowo-zielone botki z łuskami i białą podeszwą. Kocham je. Są tanie bo kosztują tylko 375 wirtualnych monet. Zachęcam do ich kupowania.



Do zobaczenia
                                                                                                                    ~ Karolina

5 komentarzy:

  1. *zakątkach
    Creepersy kosztują 400 SC...
    Reszta notki była w porządku 🙉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka zawsze mówiła, że kosztują 1000 SC.
      Żyłam w takim przekonaniu.

      Usuń
  2. Fajny post.
    Było trochę błędów, ale już poprawiłam.

    OdpowiedzUsuń