niedziela, 5 marca 2017

Co użytkownicy sądzą o wiośnie + moje zdanie

  Witam Was po wiosennej przemianie w drugim poście!
 Jeszcze trochę zmienię nagłówek, bo w aktualnym brakuje mi tego czegoś *Ok już zmieniłam*.
Dziś przychodzę z postem o wiośnie, czyli zdanie innych użytkowników, oraz moje.


Odpowiedź Annelli
*Sorka za skrzydła*
Odpowiedź sisi123456kasia
Odpowiedź  Projektantka 213
Odpowiedź fioona112
Odpowiedź =Sky=
Odpowiedź Xx!macieQ!xX
Odpowiedź KarolinaKociara
Odpowiedź milodia9
Odpowiedź Oliwenieczka
EDIT:

Odpowiedź .Anee.



Moje zdanie
 Osobiście sądzę, że wiosna jest wspaniałą porą roku, wszystko jest zielone, bądź kolorowe, żywe. Czasami popada deszcz, po którym jest świeże powietrze. Można wyjść na dwór nie ubierając się grubo, wystarczy lekka kurtka, buty i czasem czapka. Nie ukrywam też, lubię pójść pojeździć na rolkach, rowerze, bądź po prostu pobyć poza domem.
Niestety ta pora roku nie jest moją ulubioną, bo jest to lato (urodziłam się wtedy), ale nie przekreślam wiosny, jest sobie i mi to pasuje.


 Dobrze, to na tyle w dzisiejszym poście, który odbiegł trochę od tematyki MSP, ale mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się spodobał.
Dziękuję za taki pozytywny odbiór ostatniej notki.
Obiecuję, że blog będzie się tylko polepszał, np. poprzez nowy wygląd, tak, jak teraz.
Możecie dać znać w komentarzach jak podoba Wam się blog po przemianie.
To na tyle, cześć.


4 komentarze: