wtorek, 28 marca 2017

1 000 wyświetleń! Podziękowania + Konkurs


  Witajcie, cześć, siemka... Eeeee... Po prostu cześć!
 Dzisiaj post, w którym będzie konkurs z okazji tysiąca wyświetleń!
Przedłużałam bardzo czas, kiedy miałam napisać ten post, gdyż ta liczba przy gadżecie z liczbą osób, która weszły na tego bloga (ekhem, jak może wiecie, bądź nie, mam problem z powtórzeniami, a to miał być synonim) wybiła już w czwartek. Jednak mimo wszystko mam nadzieję, że wybaczycie mi te opóźnienie.
 Okej, bez zbędnego przedłużania przejdę do posta.



 Zacznę od podziękowań.
Osoby, które takich rzeczy nie lubią, mogą pominąć.
 Blog istnieje ponad miesiąc, ale tak teoretycznie, to tysiąc wyświetleń zostało wbite bardzo szybko, bo dzień przed miesięcznicą pierwszego posta (jest tu jakiś synonim?) + luty jest krótszy, więc nie było to równe 30/31 dni.
 Można powiedzieć, że udało mi się to osiągnąć naprawdę szybko. Na moim wcześniejszym blogu przez parę lat udało mi się wbić ok. 200 wyświetleń (z czego większość była moja i moich rodziców), więc to, co się stało teraz, jest jednym z większych moich sukcesów.
 Z osobna chciałabym podziękować każdej osobie, która zdecydowała się tu wejść i przeczytać chociażby tego jednego posta, która może zostawiła komentarz, a najbardziej tym, co zdecydowali się zostać na dłużej.
 To naprawdę niezwykłe, że TY to czytasz i w ogóle znalazłeś/aś tę stronę w internecie. Może dowiedziałeś się przez MSP, może w jakiś inny sposób. To jest nieważne. Najbardziej cieszy mnie to, że tu jesteś.
 Mimo, że nie pokazują się tu posty codziennie, to mimo wszystko staram się, aby było one chociaż dwa, trzy, w najgorszym przypadku raz w tygodniu. Gdyby była dłuższa przerwa, to poinformowałabym o tym.
 Wracając do podziękowań, to nie zwróciłam się tu jeszcze do dwóch osób. Tak, to Karolina oraz Mikołaj. Nie są tu od bardzo dawna (jak ja hehe) to i tak tu piszą, i są częścią bloga. We trójkę, może za jakiś czas w większą gromadę tworzymy tą witrynę. Jest to niemały obowiązek i dziękuję, że zdecydowaliście się tu pisać. Uwierzcie mi, że trudno jest, aby pisać parę postów w tygodniu , gdy ma się parę blogów na głowie (ja, Karolina i Mikołaj nie mamy tylko jednego), lecz to pewnie większość wie. Nie dość, że jest kilka stron do opanowania, to jeszcze szkoła, odpoczynek, czas dla siebie, relaks.



 Czas na konkurs, który zdecydowałam połączyć razem z tym, który planowałam zrobić z okazji Wielkanocy, bo te dwie rzeczy są zbliżone w czasie, a potrzeba jeszcze trochę na zrobienie prac konkursowych.
Nick tego konta to Rishellie.
Lecz przejdźmy do regulaminu, zasad, terminu, czyli tych najważniejszych rzeczy.


Zasady 

  • Nie kopiujemy prac,
  • Nie bierzemy prac wziętych z internetu, więc przydałby się gdzieś w dole pracy nick, czy coś w tym stylu,
  • Można wysyłać max. 5 prac,
  • Użyjcie wyobraźni (to nie jest obowiązkowe, ale przydałoby się).


Co należy zrobić?

 Jak napisane było w zasadach, użyjcie wyobraźni. Gdy dostosujecie się do tego punktu, łatwiej będzie Wam wygrać.
Odpowiadając już na pytanie, należy zrobić cokolwiek związanego z moją postacią. Może to być rysunek, jakieś logo, wiersz, artbook, zdjęcie, cokolwiek.

Co będzie oceniane?

 Przede wszystkim kreatywność, chociaż estetyka również będzie brana pod uwagę. Jeżeli miałby to być artbook, to nie przesadzajcie z dodatkami, tak, aby wyglądało to dobrze (znaczy ten, ja nic nie rozkazuję, to zależy od Was).

Do kiedy i gdzie wysyłać prace?


 Prace możecie wysyłać od dzisiaj (28.03.2017 r.) do Wielkanocy (16.04.2017 r.) do godziny 23:59, czyli macie ok. 3 tygodnie na zrobienie prac. Jest to według mnie dużo czasu.
Prace wysyłajcie na e-maila ashallamsp@gmail.com w temacie wpisując coś w stylu ,,Na konkurs - >swój nick<".


Mój nick na MSP

 Mój nick na MSP to Apple35Jack.
Jak ktoś chce, to może mi tam wysłać informację, że wysłaliście pracę.

Nagrody

1 miejsce:
  • Konto z nickiem Rishelie, na którym wbiję 8 level bądź powyżej (login wymyślony, przez osobę, która wygrała w mini konkursie),
  • obejrzenie 5 filmów z oceną 5/5,
  • 10 autografów.
2 miejsce:
  • 5 prezentów z listy życzeń do 500 sc,
  • obejrzenie 5 filmów z oceną 5/5,
  • love it na wszystkich artbook'ach,
  • love it na 15 look'ach,
  • 8 autografów.
3 miejsce:
  • 3 prezenty z listy życzeń do 500 sc,
  • obejrzenie 5 filmów z oceną 5/5,
  • love it na 15 artbook'ach,
  • love it na 10 look'ach,
  • 5 autografów.

Każdy, kto weźmie udział otrzyma 2 autografy.



 Mam nadzieję, że co najmniej 5 osób weźmie udział w konkursie. Osobiście sądzę, że warto. Nagrody nie będą dostarczone od razu dla wszystkich, bo np. autograf mogę dawać 1 na godzinę, lecz nagrody z love it, albo z obejrzeniem filmów ,,rozdam" od razu, gdy wejdę na MSP.
 Dziękuję Wam za 1000 wyświetleń, za każdy komentarz, pozdrawiam wszystkich czytelników oraz redaktorów.
 Papa!


12 komentarzy: