poniedziałek, 6 marca 2017

MSP TAG


  Witam Was w kolejnym poście z mojej strony.
 Tym razem przychodzę do Was z MSP TAG.
Zapraszam do lektury!


1. Jak nazywa się Twoje konto?
Apple35Jack, ale wolałabym zmienić.
Jak ktoś ma jakiś pomysł jak mogę to napiszcie proszę w komentarzu.

2. W którym roku stworzyłaś swoje konto?
W grudniu 2012 r., dokładnego dnia nie znam, ale mam zamiar się dowiedzieć poprzez Awardsy. P.S. Moje konto istnieje 50 miesięcy!!!

3. Ile dotychczas posiadałaś kont?
Tysiąc pięćset sto dziewięćset.
A tak na serio, to jest ich meeeegaaaa dużo, większość porzuconych.

4. Miałaś kiedyś VIP? Jeżeli tak, to podaj rodzaje?
Posiadałam zwykłego VIPa na rok w latach 2013/2014, oraz VIPa Elite na 1 miesiąc.

5. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
Dokładnie nie wiem, ale albo z telewizji, albo od kolegi mojego brata.

6. Co najbardziej lubisz robić na MSP?
Lubię robić looki, chodzić po chatach, oraz wszystko, co jest możliwe do robienia w zakładce ,,Miasto FIlmów". No może poza projektowaniem w ,,Design Studio".

7. Używasz chatów grupowych?
Nie. Jak chce coś do kogoś napisać, to po prostu piszę na prywatnym.

8. Masz swój klub?
Tak, ale jest on ,,opuszczony" (zapominam o nim).

9. Czy kiedykolwiek dostałaś bana?
Może to się wydać dziwne, ale nie (bądź już nie pamiętam).

10. Jaka jest liczba Twoich zwierzątek?
Posiadam 7 boonies, o które, nie oszukujmy się, nie dbam.

11. Dodajesz zdjęcia na MSP?
Czasami mi się zdarzy, głównie jakiegoś udanego rysunku (czyli żadnego).

12. Czy w trakcie gry masz włączony głos?
Zależy kiedy - jeśli słucham czegoś w tle, to nie.
Jak wydaje mi się tak cicho i może trochę ,,pusto", to tak.

13. Który level posiadasz?
Aktualnie mam 22, lecz brakuje mi już tylko 55 tysięcy do kolejnego.

14. Grasz w ,,Arkada"?
Nie, nie i jeszcze raz nie.

15. Dodajesz wpisy na forum?
Nie, nie używam forum wcale, chyba, że czasem wejdę z nudów.

16. Ilu masz znajomych?
Aktualnie mam 194, lecz za niedługo pewnie będzie trzeba zrobić mały porządek, bo z większością nie piszę.

17. Wysłałaś kiedyś specjalne pozdrowienie?
Tak i to AŻ 3 razy.

18. Co robisz w związku z tą grą - nagrywasz filmiki o tematyce MSP, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?
Spokojnie sobie gram, jak widać również piszę na blogach, oraz czasami nagram jakiś odcinek, ale to wrzucam na kanał, który ma 13 subskrypcji, więc mała ilość osób to ogląda.

19. Czy używasz Design Studio?
Wcześniej już odpowiedziałam na to pytanie - nie.

20. Bierzesz udział w tematycznych konkursach?
Nie, ale kiedyś brałam.



 Okej, to na tyle w tym TAG'u.
Wczoraj dodałam zakładkę ,,Nabory", więc chętnych zapraszam do zajrzenia (tak oto na tym blogu znalazła się Karolina).
Dziękuję za przeczytanie posta, cześć!

4 komentarze: