wtorek, 21 marca 2017

Czy Karolina dostaje się na stałe? + Nowa osoba


  Witajcie w poście odnośnie pewnej sprawy.
 Jak można zauważyć w tytule, notka ta jest o tym, czy Karolina dostaje się na bloga na stałe.
Ci co są na komputerze może mają ankietę obok, może nie.
Zależy, czy czytasz to, gdy ankieta jest już usunięta.
Stanie się to jutro *w sensie jutro usunę ankiete uhh powtorzenia cri*.
Jest to może dla Karoliny stresujący moment, albo oczywisty.
Lecz przejdę do wyników

















































































 Karolina.
Mimo iż nie oszukując się, Twoje posty miały trochę błędów (co nie zmienia faktu, że są według mnie fajne), to czytelnicy zadecydowali, że























































 ZOSTAJESZ!


 Tak, dostajesz się na stałe na bloga.
Bardzo Ci gratuluję.
Ankieta jeszcze zostanie do jutra na blogu, żeby nie było, że jakiś Photoshop czy coś *boze jakie zarzucenia moglyby sie pojawic*.
Od razu gratuluję aż 7 głosów na Tak i tylko 2 głosów na nie.

 Kolejną informacją jest nowa osoba w załodze.
Aktualnie jeszcze nie odebrała zaproszenia, ale to taka mała informacja.

 Dobra, to na tyle w dzisiejszym informacyjnym poście.
Jeszcze raz gratuluję Karolinie.
To ja się już będę z Wami żegnać,
Cześć!

*Miłej wiosny :)*

7 komentarzy:

  1. Według mnie wyraziłaś się trochę chamsko. Rozumiem, że być może Karolina popełniła kilka błędów i ty zwróciłaś jej uwagę w tej kwestii, ale pisanie "nie oszukujmy się" zabrzmiało bardzo niemiło, w dodatku Charlotte pisze lepsze posty od Cb. (':

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no i gratki dla Charlie. (Hehe, zrobiłam sobie)

      Usuń
    2. *zdrobniłam, heh, autokorekta.

      Usuń
    3. Może i zabrzmiało to trochę chamsko, ale nie to miałam na myśli... Każdy popełnia błędy.

      Usuń