wtorek, 22 sierpnia 2017

Kiedy nie masz pomysłu - chaotyczny krótki post


 Cześć.
Szczerze mówiąc nie wiem co mogę napisać, dlatego przez tak długi czas nie było notek. Tak, nie mam pomysłu. Nie jestem w stanie stwierdzić czy ten post ma jakikolwiek sens (choć pewnie jeśli go widzicie to ma). Nie chciałabym pisać coś, co nie jest zbytnio kreatywne, nieinteresujące, lub oczywiste. Wiele pomysłów powstaje albo pod wpływem chwili, albo podczas siedzenia i myślenia nad czymś, co będzie na tyle zadowalające, że zdecyduję się wrzucić post na ten temat.
Nie miałam pojęcia, że ostatnia notka może odnieść taki 'sukces' (dla mnie to sukces, okej?). W sumie pomysł na wpis wydawał mi się słaby, ale zdecydowałam, że lepsze to niż nic. I napisałam. Nie wiem co spowodowało taki pozytywny odzew. Może to, że najprawdopodobniej nigdy tych rzeczy na MSP nie wprowadzą, a pewnie większość lubi sobie 'pomarzyć' (jest to najbardziej pasujące słowo, jakie mogłam tutaj dać, mimo, że i tak mi nie odpowiada), albo, że sam pomysł był tak przereklamowany, że nikt nie napisałby już takiego posta, co oznacza, że stało się to 'świeższe'. Ahhh... Jak ja kocham swoje jakże sensownie ułożone zdania (nie).
Jeśli ktoś to czyta, to może napisać, czy ma jakieś problemy z wymyślaniem pomysłów na notki, czy tylko ja jestem tak głupia. Nie zamierzam pisać o (dla mnie) mało ciekawych rzeczach jakie są looki, bo ten temat jest już przejedzony i prawie nic nie będzie oryginalne, a sama jakoś nie mam ochoty pisać o tej czynności, bo umówmy się, takie tematy są p r a w i e  w s z ę d z i e. W poszukiwaniu tej oryginalności miałam parę pomysłów, ale nie były one na tyle zadowalające (według mnie), abym je zastosowała, np. ocena boonies - słaby pomysł na notkę, TAG'i może jakieś zrobię, jeśli znajdę jakiś fajny, który rzeczywiście mógłby kogoś zainteresować,  nowe motywy - kolejna mało oryginalna koncepcja znajdująca się na wielu blogach, unikaty - już tyle notek i filmików powstało, że wątpię, aby kogoś coś zainteresowało spod mojej ręki, moje ulubione ciuchy - słaba myśl (kiedy nie masz synonimów). Mogłabym jeszcze wymieniać w nieskończoność, ale nie miałoby to żadnego sensu. Uogólniając mam problem z kreatywnością. Może jak znajdę jakiś sposób, aby rozwinąć moją pomysłowość, to zrobię jakąś oryginalną serię. Aktualnie się zastanawiam w wolnych momentach co mogłoby być wyjątkowe i fajne. Może jakieś opowiadanie byłoby fajne?
W sumie cała moja gra na MSP opiera się na tym, że robię looki, zbieram sc, wbijam level, czasami obejrzę jakieś artbooki, filmy, lub coś innego i ewentualnie z kimś piszę lub chodzę po chatach. Nie wiem, ale może mnie ta gra już nudzi? W sumie mam już 13 lat, czyli po części zbliża się mój koniec na tej grze, chociaż czasami mi się wydaje, że gram ze względu na blogi (omg nikogo to nie obchodzi). 
Ogółem to mam problem ze skupieniem, bo gdy piszę posta, to w trakcie albo sobie pogram, albo pooglądam yt lub zdjęcia, albo z kimś popisze. Wiem, że to trochę głupie, że po prostu nie usiądę do tego i nie skończę tego w godzinę, ale czasami nie potrafię. To jeden z powodów, dlaczego notki pojawiają się stosunkowo rzadko. Dodatkowo gdy wpis wydaje się być długi, tak jak teraz, to w rzeczywistości zapewne jest krótki (to jest takie przykre). Często mam problem co mogę napisać, aby nie było to [post] krótkie.
Nie wiem co jestem w stanie jeszcze dopisać do tego jakże ciekawego posta.
Zakończmy na tym, bo nie umiem pisać zakończeń.
Okej, pa!



Dodatkowe info:
Przypomniałam sobie o konkursie z okazji 1k wyświetleń, więc dopiero teraz rozdaję te nagrody, których wcześniej nie dałam.
Szukam osoby do redakcji (wiem, że ostatnio to pisałam).
Ten post może nie mieć sensu.
W najbliższym czasie posty mogą się ode mnie rzadko pojawiać.

5 komentarzy:

  1. milo sie to czytalo, ale nie podoba mi sie ten post. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że wpadniesz na jakaś supi serię, bo poprzedni post miło się czytało i no lubię oryginalne notki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, mi się Twoje posty bardzo podobają, mam więc nadzieję, że będziesz jeszcze tutaj pisać posty :))
    Zgłosiłabym się jako Redaktorka, ale w tym roku wolę poświęcić czas na naukę, w sumie idę niby dopiero do 6 klasy, a jednak bardzo się stresuję :/

    OdpowiedzUsuń