poniedziałek, 7 sierpnia 2017

5 sposobów na biografię


  Hejka!
Dzisiaj, po tej długiej przerwie, (która była spowodowana wyjazdem, a potem wieloma nocowaniami) powracam. Chciałabym Wam przedstawić fajne (według mnie) pomysły na biografię. Mam ich pięć, z czego jeden aktualnie na moim profilu (oby to brzmiało logicznie). Jeśli ktoś tu jest ciekawy co do różnych 'odsłon' tej części na MSP, to zapraszam do czytania!


#1 - 'Kleksowa' biografia



 Najpierw zdecydowałam się przedstawić Wam moją aktualną biografię, z której jestem zadowolona. Na środku mamy MovieStar, która wykonuje animację, a za nią białe koło, pod nią jest 'pasek', na którym napisałam imię, nick blogowy i zdrobnienie, oraz wiek i data urodzin.  Po lewej stronie jest czerwony kleks, a po prawej czarny. Na tym pierwszym są dwie figury obozeudalomisieznalezcwmiaredobreslowo, w których wymieniłam rzeczy, których nienawidzę i nie lubię. Jest ich trochę więcej, ale nie wszystko by się zmieściło. Na drugim również znajdują się 2 kręgi, w których wypisałam co kocham, a co lubię, Jako tło dałam czarny 'dym'. Myślę, że pomysł jest spoko, chociaż na pewno są osoby z lepszymi biografiami.

#2 - Telefon



 Tutaj jest zupełnie inny 'świat'. Na lewo jest szary prostokąt, w którym jest MovieStar (dałam tę samą animację, bo mi tutaj pasowała), a na lalce widać fioletowy pasek, na którym napisałam imię, pseudonimy, wiek i data urodzenia. Na prawo jest telefon, który mi się podoba (moim skromnym zdaniem sądzę, że mi się udał). W tym 'gadżecie' napisałam dzień moich imienin, ulubioną liczbę, miasto, w którym mieszkam, fajne aplikacje oraz kilka informacji na mój temat. Jako dopełnienie dałam kolorowe kółka. Ogółem biografia mi się podoba i wygląda (według mnie) spoko.

#3 - Dwa kolory



 Następny pomysł jest chyba najmniej oryginalny, ale mimo wszystko mi się podoba. Całą biografię utrzymam w kolorze białym i szarym, jednak MovieStar zdecydowałam się ubrać w jeden z moich ulubionych strojów, czyli jest też dodatek różowego. Jeśli się zdziwicie czym jest ta rzecz na dole, to powiem, że to lampka i dodałam ją, bo było mi pusto, a chciałam jak najlepiej wykorzystać przestrzeń. Ogółem nie wygląda to źle, chociaż tak trochę światło psuje efekt. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba.

#4 - Zegar&Piosenki



 Ta biografia podoba mi się ze względu na pomysł (nie chcę tu się przechwalać czy coś, ale według mnie fajnie to wygląda). Tło zrobiłam ze znanego kiedyś chokera z diamencikami (niepotrzebne ubrania mogą się przydać). Początkowo nie miałam pomysłu, jednak po jakimś czasie wpadł mi on do głowy. Na lewo można zobaczyć teksty piosenek (długo się męczyłam, żeby nie było żadnych kratek nie polecam), w środku 'zegar', gdzie napisane są niektóre informacje, a na prawo moja MovieStar. Całość prezentuje się nie najgorzej. Mogłabym chyba nawet powiedzieć, że jestem trochę dumna z tego dzieła, ale nie o tym mowa.

#5 - Kolorowy


 Czas na ostatnią biografię! Jest ona również - tak jak trzecia - prosta. Nie jest bardzo trudna w zrobieniu, nie potrzeba wiele czasu, a wygląda nawet okej. Według mnie ma (chyba) w sobie 'to coś'. Wygląda normalnie, dałam najważniejsze informacje i trochę kolorów. Całość podoba mi się, najbardziej chyba te napisy po bokach (to, że są w takich odcieniach *powiedzmy, że to synonim kolorów*). Ogółem podoba mi się to, że fioletowy pasek na dole nie jest czarny, tak jak po bokach i u góry, tylko, że się czymś odznacza oraz, że MovieStar 'wychodzi' u góry (wiecie o co chodzi?).


 To już będzie koniec tego posta!
Ja Wam dziękuję za przeczytanie go, a jeśli wykorzystacie jakiś pomysł do zrobienia biografii, to możecie napisać. Trochę ciężko było z pomysłami, dlatego niektóre mogą się wydawać mało oryginalne, ale mimo wszystko mam nadzieję, że post się spodobał i był przydatny. Może jakby przyszło mi coś do głowy, to zrobiłabym kolejną część, ale to zależy również od tego, czy Wy byście chcieli. Jak tak, to możecie napisać.
 A ja się teraz żegnam, do usłyszenia, cześć!

Logo od Hedwie

4 komentarze: