środa, 9 sierpnia 2017

10 pomysłów co mogliby dodać/zmienić moderatorzy


 Cześć!
Dzisiaj mam dla Was może trochę mniej oryginalny temat, albo może mniej interesujący dla niektórych, bo chciałabym poruszyć temat tego, co moderatorzy mogliby dodać lub zmienić w MSP. Jeśli taki temat Was interesuje, lub chcielibyście się dowiedzieć jakie są moje pomysły, to zapraszam do czytania tej notki!



 1. Bank
Jest to jeden z częstszych pomysłów proponowanych przez użytkowników. Fajnie gdyby moderatorzy dodali bank, ponieważ może można by dać komuś trochę sc (np. z multikont na główne lub np. jakąś wygraną),  wziąć 'kredyt' *dziwnie to brzmi jak pisze się o grze dla dzieci*, a potem go spłacić, przechowywać tam pieniądze (coś na wzór konta oszczędnościowego) lub zmieniać diamenty na sc i odwrotnie. Osobiście nie pogardziłabym takim dodatkiem, bardzo bym się ucieszyła.

 2. Zmiana gier i chatów
Pomysł ze zmianą chatów może i jest trochę słaby, ale niektóre gry mogliby wymienić na inne, ciekawsze. Mi osobiście trochę się już nudzą niektóre gry, bo generalnie są już długo i przydałoby się wprowadzić coś świeżego. Co do chatów, to mogliby też trochę zmienić wygląd niektórych, bo wyglądają identycznie od paru lat (nie wiem czy nie przeginam z tym 'paru').  Ogółem przydałoby się według mnie jakieś odświeżenie wśród chatów, bo niektóre są już długo (nie hejtuję tutaj tego, co jest teraz).

 3. Camping
Jest to jeden, z (według mnie) lepszych pomysłów. Wyobraźcie sobie, że macie możliwość 'pojechania' na MSP'owy camping, na którym za wyjazd na tydzień płaci się np. 1000 sc. Można tam robić to, co na takim prawdziwym wyjeździe i nie jechać samemu, tylko z innymi MovieStars. Według mnie taka możliwość byłaby wspaniała, bo normalnie na naszej różowej grze zazwyczaj robi się te same rzeczy, a taka podróż to coś nowego. Nie jestem w stanie nazwać tego 'przygodą' (w końcu to tylko gra), ale myślę, że przyjemność by to jakaś na pewno była. Właśnie mi się przypomniało, jak kiedyś z moją przyjaciółką robiłyśmy taki camping u niej w ogródku i było bardzo fajnie, tylko na przykład nie można było wchodzić do namiotów (może na takim prawdziwym MSP'owym wyjeździe można by było wejść (fajnie by było)).

 4. Telefon
Tutaj na ten punkt nie mam zbytnio pomysłu, co mogłoby być w tym telefonie, ale mogliby dać jakieś minigierki, pocztę, internet, może zrobiliby coś w stylu Facebooka albo jakieś inne media społecznościowe. Mnie taki dodatek by bardzo ucieszył, nie wiem jak Was, ale zapewne są osoby, które nie pogardziłyby MSP'ową twarzoksiążką. Mogłaby być jego [telefonu] miniaturowa wersja obok skarbonki, a po naciśnięciu na jego miniaturkę, powiększać się na cały ekran. Właśnie się dowiedziałam, że w sklepie na MSP jest Tiara Przydziału dla VIPów. 

 5. Dodać nowe muzyki
Zapewne, gdy wchodzicie do sklepu z muzyczkami, aby kupić jakąś nową (chyba już nikt tego nie robi, ale trudno), to do głowy przychodzi Wam myśl 'Dlaczego jest ich tak mało?' nie.
Jakaś nuta jest bardzo przydatna przy tworzeniu filmów na naszej różowej gierce. W sumie, to pewnie i tak mało kto zainteresował by się taką nowością, bo produkcji o jakiejś konkretnej fabule, które można oglądać godzinami jest już coraz mniej. Jednak może kiedyś kreatywność użytkowników powróci (nie narzekam) i wtedy takie nowe melodie by się przydały.

 6. Zmienić wygląd klubów
Umówmy się - kluby to chyba zapomniana część MovieStarPlanet przez moderatorów, bo swoim wyglądem odznacza się od reszty gry, tak samo, jak forma jaką widzimy podczas edytowania budowy własnego zbioru użytkowników omg jakie synonimy. Nie da się wstawić tła (nie wiem dlaczego), a pasek z prawej strony ekranu (mam nadzieję, że wiecie o czym mówię) wygląda bardzo amatorsko (tak jak w starych artbookach). Sądzę, że kluby to bardzo ciekawe miejsce pod względem osób, ponieważ można znaleźć użytkowników o takich samych zainteresowaniach, itd., ale sądzę, że więcej osób by korzystało z tego 'miejsca', gdyby było bardziej zachęcające pod względem wyglądu. 

 7. Cena VIPów
Typowe biadolenie każdego gracza (w tym mnie), czyli cena VIPów. Sądzę, że powinni je zmienić całkowicie, bo są strasznie wysokie, przez co mniej osób kupuje złotą plakietkę. Moje osobiste zdanie jest takie, że moderatorzy mogliby dać zwykłego na tydzień za 5 zł, elite za 6 zł, a star za 7 zł (wiem, może trochę niskie ceny, ale takie jest moje zdanie). I tak, wiem, że (chyba) raz w roku jest promocja, że VIP star kosztuje tyle co zwykły, i że dodają dni/tygodnie do tego członkostwa, ale mimo wszystko i tak sądzę, że ceny powinni zmienić.

 8. Roślinki
Nie jest to mój pomysł, tylko mojej przyjaciółki. Powiedziała ona, że fajnie by było, jakby dodali roślinki, tylko nie stare, a nowe - nowy wygląd. Pewnie i tak byłyby osoby, które kupiłyby je, a po jakimś czasie o nich zapomniały ja, ale na pewno znaleźliby się gracze, którzy chcieliby posiadać je, oraz zajmować się nimi.

 9. Diamenty za level
Tutaj również pomysł przyjaciółki (pozdrawiam Cię, mimo, że wiem, że tego nie czytasz), aby za wbicie levela dostawać diamenty. Im większy poziom, tym więcej diamentów, bo jak wiemy, im bliżej do sukcesu (czyt. 101 lvl), tym trudniej wbić. Raczej moderatorzy nie dawaliby przeogromnej ilości tej waluty, bo wtedy nie opłacałoby się kupować VIPa, a ludzie pracujący w MSP na tym zarabiają, ale mimo wszystko sądzę, że osoby, które nie chcą wydawać pieniędzy na złotą plakietkę powinny od czasu do czasu dostać ten jeden (lub więcej) diament.

 10. Prace

I ostatni pomysł, który po raz kolejny nie jest mój tylko mojej przyjaciółki (wszystkie trzy pomysły udostępniam za jej zgodą). Umówmy się, że co najmniej ćwiartka graczy chociaż raz chciała zarobić na pracy. W końcu byłoby parę do wyboru i można robić to, co się lubi. Ja osobiście wielbiłabym moderatorów, gdyby dodali taki sposób zarabiania. Czasami robi się to już nudne chodzenie po pokojach i klikanie na zwierzaki, a taki dodatek to fajne odświeżenie i sposób zarobku. Wiem, że ucierpiałyby na tym osoby, które swoje 'futrzaki' mają w TOP, ale pewnie od czasu do czasu ktoś pochodziłby po pokojach i pogłaskał te istoty.



 To już tyle z pomysłów co moderatorzy mogliby dodać lub zmienić na MovieStarPlanet. Jeśli zgadzacie się ze mną pod jakimś względem, albo macie własne pomysły, to chętnie poczytam to w komentarzach. Niektóre zmiany bardzo chętnie bym zobaczyła w grze, inne by mnie mniej uradowały (co nie znaczy, że w ogóle), ale jestem z siebie zadowolona, że udało mi się napisać posta *waw, cóż za wyczyn*.
Hmmm... To chyba tyle co mam do napisania, cześć!



P.S. SZUKAM OSOBY DO REDAKCJI!
CHĘTNYCH ZAPRASZAM DO PISANIA ZGŁOSZEŃ W ZAKŁADCE NABORY.

I TAK NIKT SIĘ NIE ZGŁOSI ALE TRUDNO.

11 komentarzy:

  1. A co by było, gdyby ktoś się zapożyczył w banku na miliony? Jakby oddał? XDD
    No - gry i Chat'y mogli by zmienić... Ale pamiętasz, jak usunęli na chwilę Casting, nie? Ludzi narzekali, myślę, że byłoby podobnie. Fajnie by było jakby dodali funkcję zrobienia swojego chat'u (coś jak imprezy na Stardoll). I np. tło wybierałoby się samemu.
    Ten capming to super pomysł! Wiadomo, msp bywa czasem nudne, a coś takiego bardzo urozmaiciło by gierkę. Na muzyce mi nie zależy - nie robię filmów.
    Prace na pewno by się przydały, tylko co trzeba było by robić?
    No i diamenty za poziom - jestem oczywiście za. Po gówno mi te darmowe, brzydkie rzeczy, które są teraz.
    Fajny postek. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może byłby jakiś limit, albo spłacałby 2846648794849 lat.
      Może jakby modzi napisali, gdzieś, że zmieniają gry na lepsze, to nie byłoby takiego bulwersu, chociaż kto wie. Fajny pomysł ze zrobieniem własnego chatu.
      Dziękuję!
      Pewnie dla osób robiących filmy, muzyka jest jedną z podstawowych rzeczy, więc pewnie nowe nuty by się przydały.
      Może jakiś projektant wnętrz albo twórca looków. Mi by się takie prace spodobały, nie pogardziłabym np. zrobieniem czegoś fajnego i jeszcze dostaniem za to nagrody :D
      Założę się, że co najmniej połowa chciałaby diamenty za level zamiast 'darmowych gówien', więc może kiedyś zrobią.
      Dziękuję ♥

      Usuń
    2. dżuna by oddala, haha
      camping... a wiec powiadasz, ze robiloby sie tam to co na prawdziwym campingu... i nie samemu... no, no ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Wedlug mnie muzyki jest dosc duzo, ale obnizylabym cene z 200 do bodajze 100-150, bo jak kupowalam ostatnio troche vipowej muzyki /tak, mam w planach film/ to pieklo bylo, niby 200 sc to niewiele, ale jak sie troche tego kupuje to lazenia po zwierzakach po prostu dosyc
      Jaka polowa? Wszyscy. A co do promocji vip, chyba sie pomylilas, bo napisalas, ze dotyczy vip elite zamiast star.

      Usuń
    3. ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Tańsza muzyka!!!!!!!!!!
      Może i wszyscy. Ja tam się nie znam.
      Idę poprawić mój błąd!

      Usuń
  2. Ja bym chciała, aby dodali możliwość malowania paznokci, ehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała, aby dodali możliwość malowania paznokci, ehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Waw, ale super post - przeczytałam wszystko z ciekawością (rzadkość)
    Z tych wymienionych pomysłów bb chciałabym bank, camping, telefon i prace

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogliby dodać dawanie prezentów i dodać dripy oraz pety

    OdpowiedzUsuń