czwartek, 29 czerwca 2017

Jak zrobić fajny pokój


  Witam w moich skromnych progach!
 Dzisiaj po kolejnej przerwie, która została spowodowana walką o lepsze oceny *i mam według mnie ekstra oceny jupi* oraz wyjazdem na Boże Ciało. Po tym czasie przychodzę do Was z postem o tym, jak według mnie zrobić fajny pokój. Wiem, że temat może wydawać się oklepany, jednak mam nadzieję, że Wam się spodoba.
EDIT: Dopiero teraz zauważyłam, że taki post jest już na #SSP, więc przepraszam za wszelkie takie same porady.



1. Wyrzuć wszystko z pokoju
 Jest to (według mnie) jeden z podstawowych punktów, jeśli chcemy zrobić remont w naszym pokoju. Uwierzcie mi na słowo, że lepiej będzie Wam się zmieniało wystrój wnętrza, jeśli będzie w nim panował 'spokój' i 'cisza'. Do tego, może Wam to pomóc w tym, aby znaleźć meble. 

2. Ustalić kolory poszczególnych pokoi
 Kolejny krok, (który nie jest obowiązkowy jak wszystkie, ja tu mówię jak ja urządzam pokój) tym razem polegający na ustaleniu barw, jakie będą przeważać w danym pomieszczeniu. Jest to według mnie dobry sposób, na wprowadzenie spokoju w naszym wnętrzu.
Gdyby Was to interesowało, to powiem, że ja wybrałam dla:

  • Pokoju dziennego - biały: Tapeta → True white, Podłoga → White Wood,
  • Ogrodu - różowy: Tapeta → Pink Skies, Podłoga → Bubblegum Snow,
  • Kuchni - niebieski Tapeta → Texture Light Blue, Podłoga → White,
  • Pokoju imprez - szary: Tapeta → Letters Grey, Podłoga → Grey.
3. Wybrać meble
 Ja na Waszych oczach wybiorę tylko do pokoju dziennego, ponieważ gdybym dobierała teraz do wszystkich pomieszczeń, to zajęłoby mi to bardzo dużo czasu, oraz post mógłby być za długi. Przejdę do pokazywania Wam rzeczy.

 Pierwsze wybrałam krzesło, które w kategorii 'Meble' znajduje się na drugiej stronie. Ma ono białe siedzenie, oraz szarą nóżkę. Wygląda według mnie ładnie i mam nadzieję, że tak też się będzie prezentować. Raczej dodam je w rogu pokoju, ale na razie nie będę tego obiecywać, bo wszystko może się zmienić (zależy od wielkości reszty mebli, bo nie wiem jak będą się prezentowały). Osobiście 'fotel' mi się podoba, lecz mogliby w nim coś poprawić (nawet nie jestem pewna co, ale coś mi tu nie pasuje).



 Kolejnym przedmiotem, który zdecydowałam wybrać do mojego pokoju, jest taka oto półka na książki, lub jak kto woli to nazwać, mini biblioteka. Jest ona podobna pod względem kolorów do poprzedniej rzeczy, lecz tutaj poza ciemnym szarym zdecydowałam się dać jasny odcień tej barwy oraz czarny. Ta rzecz znajduje się na czwartej stronie w kategorii 'Meble'. Sądzę, że wykonanie jest dobre, a przedmiot jest przydatny w dekorowaniu pokoju.


 Następny przedmiot, czyli taki oto stolik, na którym leżą dwa urządzenia elektroniczne. Kolory są podobne do tych, które dałam w dwóch poprzednich rzeczach. Możecie pamiętać tę rzecz z motywu ze zniżkami, ponieważ wtedy ten stolik kosztował 10 złotych pieniążków. Znajduje się na piątej stronie w kategorii 'Meble'.




 Tutaj przedstawiam Wam takie oto poduszki. Pierwsza jest szara, której kształt to usta, druga to zwyczajna puchata (chyba dobrze napisałam), również tego samego koloru co poprzednia, trzecia, to serce, które tym razem jest białe, a czwarta, również jest szara, poza czarnymi tygrysimi paskami (chyba takie określenie pasuje). Ten przedmiot znajduje się na piętnastej stronie w kategorii 'Meble'.
 Kolejną rzeczą są takie oto światełka, które są
'porozrzucane' oraz połączone czymś w rodzaju nitki. Tutaj zdecydowałam się dać białe gwiazdki i szare (słabo to widać) sznurki. Ten oto dodatek bardzo mi się podoba i chyba będę musiała kupić takich parę. Przedmiot znajduje się na dziewiętnastej stronie w kategorii 'Meble'.

 Nastepną rzeczą jest taka oto biała kanapa z wieloma odcieniami szarych poduszek. Pierwsze z boku są jasne, drugie trochę ciemniejsze, a ta po środku najciemniejsza (nie znam żadnego sensownego synonimu, którym mogłabym zastąpić słowo 'ciemny'). Ten przedmiot znajduje się na dwudziestej drugiej stronie.


 Przedostatnią rzeczą jest to łóżko. Ma ono białą kołdrę, szare poduszki (różne odcienie), tego samego koloru co poduszki wezgłowie, oraz jasną ramę łóżka (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi). Osobiście, gdybym miała szansę, to mogłabym wziąć takie łóżko do mojego pokoju, ale na razie nie czuję potrzeby. Sądzę, że taki dodatek jest przydatny w dekorowaniu pokoju, bo cena nie jest kolosalnie wysoka, a obiekt jest ładny. Ten przedmiot znajduje się na dwudziestej czwartej stronie.


 Ostatnią rzeczą jest takie oto okno. Posiada ono białą ramę (chyba dobrze nazwałam) oraz szare zasłony obwiązane białym sznurkiem. Widok z tego przedmiotu to mały pagórek oraz parę krzaków. Osobiście mi się podoba, dlatego też umieściłam tę oto rzecz na liście moich zakupów. Jest to według mnie (chyba) jedno z lepszych okien na MSP. Znajduje się ono na dwudziestej dziewiątej stronie w kategorii 'Meble'.




4. Rozmieszczenie mebli
 Już ostatni krok, to wybrać, gdzie co się znajduje. Jest to ważna część, ponieważ raczej nie chcemy, aby w naszym pomieszczeniu panował chaos, ale, żeby wszystko było ładnie porozmieszczane. Dlatego proponuję np. w paincie zrobić sobie screena Waszego pokoju i rozplanować, gdzie co będzie się znajdowało, albo zrobić to jak już zakupicie meble. Mój plan na wygląd rozmieszczenia wygląda tak:



 Jak widzicie, fotel będzie w rogu pokoju, kanapa i stolik przy krześle (jest to chyba najlepszy synonim który w miarę tu pasuje), nad tymi meblami znajdować się będzie okno, obok półka na książki, a koło niej łóżko, na którym najprawdopodobniej będą poduszki (jeszcze nie jestem pewna czy umieszczę je w tym miejscu). Na ścianie nad meblami znajdować się będą światełka (kupię ich na pewno więcej niż jedne).



 Niestety to już koniec tego posta.
Mam nadzieję, że cieszycie się z mojego powrotu *jej* oraz, że nie zapomnieliście jeszcze o tym blogu. Postaram się jeszcze dzisiaj dać letni wygląd, bo jak widzicie nagłówek cały czas jest wiosenny, a od paru dni możemy się cieszyć latem oraz wakacjami.
Możecie w komentarzu napisać co sądzicie o poście, jaka Wam wyszła średnia oraz czy jesteście zadowoleni z powodu wakacji. Ja w ciągu tych dwóch miesięcy mam zamiar częściej pisać notki, ale nie wiem czy mi się to uda, bo jestem czasami bardzo leniwa.
 Ja już się będę żegnać.
Cześć!


Teraz już nie is coming.

5 komentarzy:

  1. Przyjemny wyglad bloga.
    Spoko postek. 👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiec ten blog jeszcze zyje? *-*
    Sliczny naglowek. Z lenistwem mam ten sam problem... Heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żyje XDD
      Dziękuję <3
      Chyba każdy ma czasami problem z lenistwem

      Usuń
  3. Ciekawy post! Podoba mi się plan rozmieszczenia mebli.

    OdpowiedzUsuń