niedziela, 30 kwietnia 2017

Długo wyczekiwane wyniki konkursu


  Witajcie!
 Dzisiaj mam dla Was (pamparapam) WYNIKI KONKURSU!
Wiem, że dwie osoby czekały długo, a ja do tego zwlekałam z tym postem, za co przepraszam, ale już właśnie z nim przychodzę.
Może zacznę od pokazania prac.


Augurey



*Ale Ty pięknie rysujesz*

Milena


 Wszystkie prace (dla ciekawych - tak, przyszły trzy) były śliczne, ale zwycięzca jest tylko jeden. Na koncie udało mi się zebrać 2 255 sc, co jest trochę małą ilością, ale mam nadzieję, że zwyciężczyni się nie obrazi.
Co do wygranej osoby...
Konto z nickiem Brazowa4321 (bardzo piękny, wiem), wygrywa
Nie umiem utrzymywać ludzi w stresie i niepewności.








































Augurey!
W wiadomości prywatnej z tego konta napiszę Ci hasło.
Resztę nagród postaram się rozdać do końca majówki.
Ja już kończę tę notkę z wynikami, pa!

4 komentarze: